Sedmero zásad pro komunikaci s klientem

Odesláno v October 30, 2006 | Kategorie webdesign | Leave a Comment

  1. Nikdy nedávejte klientovi číslo na ICQ či Skype, pokud si vás už našel, odmítněte jej. Veškerou komunikaci směrujte na mail nebo přes pevnou linku, v nejhorším případě mobil. ICQ nejlépe úplně odinstalovat :-)
  2. Nikdy nepřijímejte hovory od zákazníků po 18.hodině.
  3. Všechny termíny slibujte s min. 100% rezervou, zvlášť se to týká programování. Stejně to nestihnete.
  4. Neslibujte že “to zmáknete přes víkend”. Nestihnete to, neodpočinete si a nedoděláte to ani během dalšího týdne.
  5. Pokud něco spěchá, je třeba to zaplatit.
  6. Nepracujte na projektu nebo dokonce nepředávejte hotový projekt bez podepsané smlouvy či objednávky.
  7. Máte právo na zálohu. 20-25 % je spíš minimum.

Dodatek: Nemusíte podepsat každou smlouvu kterou vám předloží.

Hlasujte pro tento článek:
  • Bookmarky.cz
  • Digg
  • del.icio.us
  • Google
  • Linkuj
  • Vybrali.sme
  • E-mail this story to a friend!
  • Facebook
  • LinkedIn

Komentáře

Váš komentář: