10 pravidel o odkazech

Odesláno v November 14, 2010 | Kategorie webdesign | Leave a Comment

1. Všichni z hloubi duše nenávidí “intro” stránky.

2. Nezáleží na tom, jak je stránka nádherná, nejméně polovina návštěvníků odejde pryč hned z první stránky. Proto je třeba, aby na ní bylo vše podstatné.

3. Návštěvníci raději několikrát otočí kolečkem myši, než by jednou kliknuli na odkaz, nezáleží na tom, jak je stránka dlouhá (platí také na home page).

4. Návštěvník raději klikne na jednoduchý textový odkaz než na obrázkový.

5. Menu jsou nezbytná, ale nejsou výzvou ke kliknutí.

6. Víceúrovňová rozbalovací menu způsobí “zahlcení možnostmi”, které odrazuje od kliknutí

7. Nejlepší výzvou ke kliknutí je textový odkaz “Nahý Barrack Obama

8. Návštěvník klikne na odkaz pouze v případě, že za ním očekává krátké upřesnění informace (hlavně bez dalšího klikání).

9. Návštěvníci mají šestý smysl na to, jak často je stránka aktualizována. Pokud není, už se nikdy nevrátí.

10. Není víc pravidel.

Volně přeloženo z článku Allena Bootha

Hlasujte pro tento článek:
  • Bookmarky.cz
  • Digg
  • del.icio.us
  • Google
  • Linkuj
  • Vybrali.sme
  • E-mail this story to a friend!
  • Facebook
  • LinkedIn

Komentáře

Váš komentář: